Prov läsning

Godagens folk :)
Idag har jag tillbringa tid med Engelska boken och just nu är jag vid Mellas dator :P Mamma gick ut och gå, pappa är på nå möte? och mellis är på fotboll. Bara jag och markus hemma nu då ^^
Idag har jag inte gjort typ nåå, gick ut och gå, fotograferat lite, gjort läxor och läst på prov :/
Engelska prov på tisdag :s
Och eftersom jag har missat Matte prov i fradags så ska jag ha de någon dag denna vecka som kommer. Jennuli sa att de va lätt så vi får hoppas på de då (:


ser död ut och utan smink
Kopierad webcam bild från min egen blogg.
hehehe.

Nu ska jag övergå engelska boken och ta imot engelska häftet istället ;)
Ha de super
//Annuli

Kommentarer
Postat av: meps

golla <3

2012-03-19 @ 11:39:14
URL: http://happiface.webblogg.se/
Postat av: RandomAnonym- Pepp,tips ,inspiration&skojjiga saker.

Får inte eran blogg den uppmärksamheten du vill ha? Då har jag gjort ett inlägg där man enkelt kan anmäla sig! Inlägget kommer upp 17:47.. så kika in då för att anmäla dig! :D (om du vill). ni kan självklart tipsa om någon annans blogg/inlägg! Kram!

2012-03-19 @ 17:00:51
URL: http://randomanonym.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0