Lol??

Sitter vanligt vid min dator, lyssnar på musik sen kommer min bror in såde random och

Markko: Är du vid datorn??!!!
Jag: näääh, int alls ._.
Lol, jäkla dum fråga -.-

Har faktist inte mycket att säga, jen har väll superduper roligt där hon är, meps är sjuk, nea har färgat håret och de ser orange aktit ut och vi har typ hälsu förhör imorgon :P

Jag är faktist mest gladaste personen i hela värden nu!!!
kolla de i min blogg: fnatis.blogg.se
Och fortsätt i samma stil då får ni också jen superduper glad när hon kommer hem :D


jag har faktist skaffat hel vita tyg skor nu som jag ska måla om, vad tycker ni?? Är nyan cat min gräjj? JÅÅH :'D
ha de bäst
//Annuliiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0