Hallå!

Har IT nu. Vi har just haft prov.. De gick jättebra tycker jag :) Hoppas vi får ut dem snart ;)

Efter IT så ska vi ha Talangjakt här i skolan. Elevkåren här ordnar det och vem som helst i skolan får ställa upp. Jag ska inte vara med men några från min klass skall vara med. :) Ska bli kul att see. Sedan ikväll har de Talangjakten igen så alla föräldrar, syskon och annat random folk får komma och se på. Men jag skall inte fara ikväll eftersom vi får se den nu om en ½ timme.


Jag vill till Bergööö!! :D (arkivbild)

Då jag kommer hem idag så skall jag läsa på husli-förhör och fixa läxor tills imorgon. Vi har åtminstone 1 läxa.. Sedan blir det dator :) Skype och Howrse bland annat. Och kanske bloggning? Men jag vet inte vad jag skulle blogga om...


(arkivbild)

//Jennuliii

Kommentarer
Postat av: MEPS

Jen nu är jag besviken på dig. Varför står det " några från min klass ska vara med..."?? Det skall stå : " två av de bästa personerna som finns ska vara med och de är BÄST!!!!!!!!" punkt

2012-03-06 @ 19:40:02
URL: http://happiface.webblogg.se/
Postat av: Lina

Vilken härlig blogg! :D

2012-03-06 @ 20:14:25
URL: http://iinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0