God morgon :)

Hejjhejj
Nu för tiden har jag alltid väckning på klocka 8 så att jag ska ta medicinerna en lämplig tid. Och sen göra sina behov. Då har man tänkt att man ska somna om efter de, jag menar, vem vill vakna upp en lördag klocka 8 på mårgonen....?
Ingen förutom mina syskon
Så jag är riktigt trött nu :P
Nu är blev jag hungrig ._.
heheheh

Dagens planer är åtminstone att öva till engelska prov. En av mina värsta ämnen så de är bara att läs då. Ska försöka ha en datorfri dag, kommer knappast att fungera men ja.
Ikväll ska jag och mamma se på Breaking Dawn. Har ju ofcc sett den förr, men de har inte min mamma och hon vill så si den +så får jag popcorn! :D


Hehe.
Jag älskar denna bild! 2 galna typer ^^
Nya FB -profilbild också, hahahaha.

Har faktist också en annan riktigt bra bild (helt normal) på oss men då fylger min pannlugg xD
ha de super duper dag
//Annuliii


Kommentarer
Postat av: Anonym

varför rider ni i bergö? Känner ni nån där? Vaför int på närmare håll? ;D

2012-03-17 @ 10:57:03
Postat av: MEPS

syskonkärlek? xD

2012-03-17 @ 12:52:30
URL: http://happiface.webblogg.se/
Postat av: Madde

Snygg bild eheheh :D

2012-03-17 @ 14:18:27
URL: http://blivandefrissa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0