Vad är de ni inte förstår med regler?



Mammas vissnade blommor föreställer mig och Jen när ni är med i vår tävlig och inte kan följa våra regler för ingen orkar bry sig att läsa dem. Vi är både läsna och besvikna!

"Vad har jag gjort fel? :O" tänker ni säkert nu



Regler:
1. Svara på frågorna vid kommentarer på detta inlägg.
2. Försök svara på alla, ger er bara bättre chans ;)
3. Kom ihåg att skriv er epost adress för säkerhets skull.
4. Om ni har blogg så kopiera reglerna och bildern där uppe ↑ och gör ett inlägg i er blogg :D
5. Tävlingen slutar 26. februari, om de är riktigt lite tävlande så förlänger vi tiden ^^
LYCKA TILL

Kolla extra noga på nr 4, ingen har gjort de och alla ni som är med har faktist en blogg.
Nr 5 kan vi inte göra ännu för ingen har gjort nr 4:an


Ni som inte är med då? Va gärna med vi har bara 3 som är med ni också.
här har ni länken: häär


Förlåt om ni tycker att jag gnäller men jag är bara en sån person, jag brukar inte ens ork bry mig i en massa saker men nu har jag plågas med att kolla era bloggar hela tiden för att se om ni har lagt in bilden :(

//Annuli och Jennuli
men de va jag som skräv detta och jennuli vet inte om de, men vi har talat om våra regler så hennes namn är ändå med. (ta bårt de bara om du inte vill :P)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0