Random rubrik x)

Inte mycke bloggning idag beror på Jennuli rider på torsdagarna och jag var i gymnasiet med pappa på infå tills i höst. Jag har kryssat i vilka ämnen jag ska ha nu på 1:an och de kommer värkligen bli intressant, även jag kommer studera mycka ännu. Just nu känns de en självklarhet vad jag ska göra i framtiden, men jag kommer säkert ennu en gång förändras och tänka på andra möjligheter. :D



Jag och Jaava :)

Nu ska jag göra hälsu läxan, repetera ängelska orden och kanske skriv ett inlägg till. om jag hinner och orkar.
gonatt om jag inte gör de sen ikväll
//Annuli

Kommentarer
Postat av: Madde

Ska du far till korsholms gymnasie efter högis? :)

2012-02-10 @ 12:58:47
URL: http://blivandefrissa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0