KVÄLLSHAHAHAHA (med STOOOORA bokstäver)

FJOLL OCH BOLL ÄR TILLBAKA MED NYA FJOLLIGA OCH BOLLIGA IDEÉR XD ANNULI HAR PAXAT FJOLL SÅ JAG HETER BOLL!! BARA SÅ NI VEEET!! xD xD

JÄÄÄTTEEEEE KUUUUUUUUUUUUUUUUL XD XD XD XD AJ, VATÅ? JAA, HE VET IIINGEN >.<

VOOOOOOOOOOOI NUUUUUU SKAAAA VIIIIIIIIIIIIII LUGNNN NEEEEEEER OSSSSSSSSSSSSS. Så det så.

OCH HUR SKALL DET GÅ TILL? LÄS DEEN SPÄNNANDE FORTSÄTTNINGEN IMORGON.

GOD NATT...

//OCH SÅ VAR DET JU NAMNET IGEN... MEN NU (ikväll åtminstone) HETER VII JU FJOLL OCH BOLL!! Bara så ni vet. (jag har druckit limsaaa, ½liter. (den innehöll 50kcal, så nu blir jag feeeet) Kanske förklarar min kvällshyperheeeet. Annuli är bara hyper såde annars) (Men det är normalt, så ni behöver inte oroa er..) xD

Ta inte detta seriöst säger vi bara. ;) Imorgon är allt (förhoppningsvis) under kontroll...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0