Hallå!

Har finska nu. Ska ha muntlig övning sen någongång så jag och Annuli skariver ner information om oss eftersom vi ska tala om oss själva ;) Hehe. Men vi vet inte vad vi ska skriva om...

Vi har religionsprov idag. Hoppas att de går bra.. Men säääkert. :)

Sedan då jag kommer hem så ska jag skriva klart novellen min, fixa läxor tills imorgon och till fredag, skissa klart mitt bildkonstarbete och gå ut och gå med några kompisar :) Hinner väl kaaanske blogga något också.




Random bilder från arkivet eftersom vi är i skolan..

Och så vill ha mera deltagare till frågesporten! Länk :D

//Jennuli

Kommentarer
Postat av: MEPS

SMYGBLOGGARE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :O

2012-02-22 @ 15:00:54
URL: http://happiface.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0