God natt


Månen har jag fotograferat själv och texten har jag fixat med gimp 2.6

Sitter med vått hår efter dushen och med min onepiece på och insätt nu att klockan är ganska mycket. Jag som tänkte repetera geografi kartan några varv men ändå vill jag läsa min nya frida tidning. Så skulle jag bora söka upp kläder och packa skrinnskorna till imorgon. Lat som jag är...

Idag har vi lyckast gjort 8 inlägg igen. De här blir vårt 9:onde (tillsammans) Ni får nog börja besöka oss oftare nu de blir 4 inlägg per person ;)

Men de jag ville säga är godnatt.
Sov så gått :)))
kram
Annuli

Kommentarer
Postat av: MEPS

hahahhha ja läst: " ja sitter me vått hår i duschen me onepiece på" ahahaha

2012-02-09 @ 15:13:24
URL: http://happiface.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0