Min fredag

Nu ska jag berätta lite vad jag har gjort idag. Hoppar över skolan för där var de typ bara gamla vanliga tråkiga skoldag. Sen när man kommer hem så började man med prov läsning. Har läst halva provavsnittet i boken och ska läsa resten imorgon. Snark ._. Sen så for jag, markus och pappa till botniahallen för att plocka upp saker tills stormessan i helg. Pappa äger en del av ett företag som ska va på "utstälnings, reklam, gräjj" där nu i helg. Så for vi via stan för att hämta mer saker. Första gången jag var och kollade vid kontoret. Ni som vet, här i vasa, de ligger ovanför Citimarket i centrum x) Ni kanske inte sett de men där finns typ läktare där man kan gå på, ovanför i butiken. Man ser som över halva butiken där upp ifrån. Anyway, jag och markus va helt hyper och typ dansa där (a) hoppas ingen såg.... okej de va nån litin ung som kolla, haha xD


ny tagen webcambild, typ 2 minuter gammal..åldring 8'D

Men ha de priiima och godnatt!
SÖVGÖTIGÖTTGÖTT
//Ann

Kommentarer
Postat av: Josefines.se

Superfin blogg!!

Om ni inte redan är med så var jättegärna med i min tävling där ni kan vinna skönhetsprodukter:

http://josefines.se/2012/april/tavling-australian-bodycare.html#comment



kram!♥

2012-04-21 @ 16:58:56
URL: http://josefines.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0