Hallåisan!

Hejsan! :)

Har typ inte gjort något idag, läst på prov och nu är jag vid datorn.. :P
Kom på en ny tävling just, hihi. ;) Nyfikna? Tihihi, skall kolla med Annuli om vi skall ha den eller inte..
Det var ju den där frågesporten också som vi gärna skulle vilja ha klar innan vi börjar med en ny tävling.
Jag får nå fel snart!


Från 20.2.2012


Nu har jag och Jennuli kommit på att vi ska ha frågesport till er ) Vi kommer inte att acceptera era kommentarer på detta inlägg före tävlingen är slut. Era svar så ska vara Ann/Jen, så detta handlar om oss c(:



Lätta frågor:
1. Vem av oss är längst?
2. Vem av oss är mera häst galen?
3. Vem av oss har bruna ögon?

Medel svåra:
1. Vem av oss tycker om ananas?
2. Vem av oss ska söka till Yrkesakademin i höst?
3. Vem av oss har IT som A-tillval i högstadiet?
4. Vem av oss har en Canon EOS 500D?

Svåra:
1. Vem av oss red "Julli" första gången i GamlaVasa?
2. Vem av oss skaffade Sims 3 först?
3. Vem av oss tycker mest om studiehandledning nuförtiden?

Regler:
1. Svara på frågorna vid kommentarer på detta inlägg.
2. Försök svara på alla, ger er bara bättre chans
3. Kom ihåg att skriv er epost adress för säkerhets skull.
4. Om ni har blogg så kopiera reglerna och bildern där uppe ↑ och gör ett inlägg i er blogg
5. Tävlingen slutar 26. februari, om de är riktigt lite tävlande så förlänger vi tiden ^^
LYCKA TILL


(Men om det håller på såhär med den där frågesporten så får ni veta vinnaren först nästa jul -.-)

Tack till er som redan har deltagit ;) Ni får gärna göra det igen, hehe x)

//Jennuli c(:

Kommentarer
Postat av: Jasmin - The dream of being famous!

Hej, säg gärna vad du tycker om mitt inlägg där jag skrev vad jag tycker om plastik operation och den nya serien på svt, skönhetsbubblan. Håller du med mig?

Annars hur mår du? :)

2012-04-22 @ 17:29:15
URL: http://jaasses.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0