Eftersom ALLA klagar på snö!

Jag veeeeeet, nu kommer ni alla börja hata mig men jag måste bara!!!!


VAD ÄR DE FÖR FEL PÅ ER?!
-
Okeejj, vag är de för fel på mig, de ska jag också svara på....mycket :'D

TÄNK POSSITIVT!
-Nu hittar du ingen possitiv sak och tycker att de var en värdelöst att jag skräv de för de finns int nå jäkla possitiv sak med att ha snö i April. Du kan tänka så här: Annuli får de hon vill, snö på hennes födelsedag

VARFÖR VILL JAG HA SNÖ???
-På riktigt vill jag inte heller ha snö i April, men i min värd känns de som att inte jag har fått en äkta vinter p.g.a att jag ha varit sjuk. Jag har bara fått åka slalom 1 gång i vinter/år D: Förstår ni hur hämst de känns för mig!!! [-ofc not ._.]

MEN HÄRRE GUD DE KOMMER JU SÅ MÅNGA VINTRAR ÄNNU I LIVET....
-Och vem f*n har sagt att jag kommer att vara frisk då -.- Jag kommer ju att plågas med detta i resten av mitt liv!!! och då har jag oftast värsta perioden vid februari-maj, vårsidan. Åtminstone förra året och nu iår, så varför inte nästa år ._.

HELA LIVET HANDLAR JU INTE OM MIG HELLER!
-Såklart inte ;) Jag sa ju redan att jag behöver inte ha snö i April, men de gör mig lycklig.

SÅ NÄSTA GÅNG....
när de är snö på sommaren, inget på julen eller om de handlar om helt andra saker som får dig att bli sur. Tänk att de gör någon annan människa lycklig, just då, den tidpunkten!

//Annuliiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0