Sjuk... :(

Vad ska man säga har inte varit på datorn på fleeera dagar och nu tänkte jag faktist gå och sova men klocka var så lite och tänkte att jag skulle kanske kunna vara en liiiiten stund vid datorn. Men jag har varit vid sjukhuset idag och fått mycke dåliga nyheter där :( Men ingen Tammerfors resa :) men ändå nutredrink igen :( Kan visa typ imr va de är ^^

Men de jag sörjer över är att de är skid dag imorgon och jag sitter inlåst i ett litet pepparkaks hus ))): Vi ska åka slalom alltså och de är en av de riktigt få sakerna jag faktist kan. Inte för att skryta eller så men jag har åkt slalom i hela mitt liv och kommer inte ens ihåg första gången :P
För mina nära vänner: När jag har blivit frisk (eller de kommer jag aldrig faktist att bli xD) Så vill jag jätte gära åka slalom med er någon gång, typ en sväng till Öjberge.
Och om pappa håller de han lovar får vi åtminstone fara till Parra iår, men jag tror inte att de blir nå. Vi har så fullt upp att göra stranden och de tar väll en tid tills min mage mår riktigt bra igen -.-

(Ni som inte fattar vad jag riktit snackar om när jag har sjukt i magen och sjukhus problem, tro mig, ni vill inte ens veta de och jag försöker att inte tala om det till alla som jag känner. Lite kännsit :s)

Jag har faktist bilder från talangjakten från när meps och nea uppträdde så de kommer jag lägga upp sen. Jag var med på kvällen också så därför och de galna va att jag ha inte varit så hyper på länge xD Glad att jag inte drack kaffe den dagen, annors så skulle jag tycka synd om er ♥



Jag är ganska blek. Ni skulle bara veta jag är facktist helt kritvit i ansiktet nu. Så som jag ser ut nu så skulle t.o.m vampyrerna komma fram till mig och säga: "skitt va du e blek"
Jag ser väldigt halv död ut så de förstår jag ;)

De blev ett väldigt långt inlägg. Men de är ändå skriven av mig. Er sjuka lilla fnatihatt!
Meps, lycka till med att åka själv imr. Jag vill faktist jätte järna komma men jag får varken för lekaren och mina föräldrar D':

Ha de bäst
//Ann







Kommentarer
Postat av: Madde

Krya på dig! <3

2012-03-09 @ 12:55:55
URL: http://blivandefrissa.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0