Jete god

yess, fint stavad rubrik ;)
lite sur nu, medicin saker bara.
Folk som säger du får ju så bra uppmärksam het när du är sjuk... men du behöver int fa till skolan idag.... Mamma delar ju alla mediciner färdigt på mårgonen och på kvällen.... du är bortskämd.

Just nu är jag allt annat än de.
JA, jag får mycket uppmärksam het, men jag är inte van att få de.
JA, om jag har galet sjukt i magen och måst kontroleras så behöver jag inte fara till skolan
JA, min mamma delar medicinerna så jag ska komma ihåg att ta dem
JA, jag är bortskämd, men de är bara bra för jag är sjuk och inte kan alltid göra allt själv. För mitt eget bästa!

Nu får inte jag vara med på gy längre i mars, nu får jag inte åka slalom och ni vet att de är mitt liv, nu blir jag tvigand med en massa grönsaker, blåbärs jugort med linfrö i. 2 nutredrink per dag. Jag får int ta fram min mopo eller fa ti stan för jag tar så hög dos cortison! D: WHY!!???

Lite damp fel, men allt kommer faktist inte på en släg av rosor, även fast man är sjuk. Ta inte allt så seriöst, jag klarar mig och jag är är inte så sjuk, men ibland tycker jag för mycke synd om mig. MEN GÖR SOM JAG, TÄNK POSITIVT OCH I FÄRGER






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0