Min skoldag

Har varit tröög. Fredagar är den värsta skoldagen på hela veckan. Men nu är det äntligen helg! :) Vi har 6 olika läsämnen på fredagar; engelska, matte, modersmål, geografi, finska och hälsokunskap. Jobbigt.

Ska jag beskriva mitt humör och mina känslor för idag så känner jag mig utnyttjad, ''överkörd'' och ignorerad av två personer. (nämner inga namn) Men detta kan också bero på något annat. (tjejer vet) Men ändå. Frågar om svaren kvällen före och sedan tar reda på de av en annan. Vi sku förhöra varandra på engelska, jag vänder mig om och tänker vara med och förhöra orden med dem, de förhör varandra och ignorerar mig. Då vi gick in i geografi klassrummet så går en rakt framför mig som om jag inte fanns.



Vad är det för fel på mig? Duger jag inte som kompis eller varför är ni som ni är?
Ni är ju mest med varandra just nu. Förr var det vi tre men nu är det bara ni, ni och ni.
Ni gör allt tillsammans. Ni far och skrinnar med varandra. Ni fjollar tillsammans och
motionerar tillsammans. Och jag är bara som ''reserv-kompis'' i fall om den andra är
sjuk eller inte är i skolan.

Nu har jag skrivit av mig.. Ni kanske känner igen er?

Hur har eran dag varit? :)

//Jennuli

Kommentarer
Postat av: nanna

ja känd igen mig!

2012-02-10 @ 18:07:41
URL: http://iwillbreathing.blogg.se/
Postat av: MEPS

Jen...... ja vet att du talar om mig å Nea å du e då INT nån reservkompis!!!!! Du måst säg till om de blir såhe som du beskriver nu! Påriktit du får typ BITCHSLAP mig nästa gång du ser mig! Du vet väl noo hu myki vi tycker om dej?!? Seriöst va ja får dålit samvete nu... Men du måst SÄG TILL åt oss att vi e smått dum i huvu ibland. Du ÄR och HAR ALLTID VARIT och KOMMER ALLTID VARA en av mina bästa kompisar! Kanski vi sku måst start om vår tradition att la bananer å sirap?? De e alltfö läng sen du va hit sist!

2012-02-10 @ 19:01:50
URL: http://happiface.webblogg.se/
Postat av: Linneeee

men lillaaa gulligull !!

Ja bara spara dig arbete å tog av meps iställ av att belasta dig!! int tänkt ja nå illa om dig... ja to bara första bästa som va i närheten då ja sku gör di dä sen i skolan! ja tänkt nog ja sku ring dig efter sveriges bästa bilförare å fråg om du vila hjälp mig men int vissta ja ju ifall du hadd gått å sov elo nåå... åså på engelska ere ba ti släng dig in i våran diskussion! Du ska int bara lämn dä, du ska säg till då du känner dig utanför utan säääääg tiill!! Åså va int de jag som pokea dig då vi gick in geografi klassrummet? ^^

Nejmän ändå. int e du nån reserv!!! du e nog våran kompis!! De ha nu råka bara blivi såhär då vi åker i samma buss åså. men he e bara ti säg till å fråg när vi gör nå och vis att du vill vara med!!



Men du ska veiiit att int vi tänker dålit elo nånting skit om dig. DU e allti våran kaveri!!! Vi bara int tänker alla dagar!

2012-02-10 @ 19:09:54
Postat av: MEPS

ja måst lägg till en sak som lämna ur min "roman/kärleksförklaring" : ja å Nea kan va riktiga assholes ibland, som sagt: vi tänker in alla dagar.

2012-02-10 @ 19:15:14
URL: http://happiface.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0