Jag är hemma

Hallå!

Nu är jag hemma :D Och alla tänker säkert: What? Var har du varit?? Svar: I Tammerfors på badhotell. :D Hihi ;) Vi startade mot Tammerfors i onsdags på förmiddagen då alla andra var i skolan, muhaha. Jag simmade 4gånger sammanlagt. Och så åt vi myyycket xD Men det hör till då man far bort någonstans ;) Och så var vi till Ideapark och HÖÖKS♥ :D :D Jag kan fota mina inköp och lägga upp de här sen.


En bild på min kanin från Januari :) Hade inte något annat att visa...

Sen idag ska jag till Annuli :D Vad vi ska göra kan ni läsa i inlägget under ;)
Och så kan ni vara gulliga och besöka hennes blogg! Länk hittar ni under rubriken Länkar (eller här: www.fnatis.blogg.se) Hihi, då blir hon happy :)

//Jennuli


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0