Fotboll vs Ridning

(jag väljer ridning såklart!)

Hej :)

Blir ett litet ''god natt'' inlägg här nu :) Ska snart gå och sova och göra lite sit-ups efter allt gott som jag har satt i mig idag xD Har planerat att göra 50+någonting. Blir väl 50+50 åtminstone ;) Jobbit... :P

Imorgon ska jag fara iväg med mina kära kompis till en sportplan här i närheten, typ :) Där ska vi chilla och äta gott, hihi. Fundera om jag skulle ha dargit med en fotboll så skulle vi kunna sparka lite boll :D Men jag är ju inget fotbollsproffs, men jaja. Visste ni förresten att jag har spelat fotboll då jag var liten? Typ 3 år? Haha, där fick ni veta någo nytt om häsfantasten :D ;)



Sov gott :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0