Rubrik

Vi är jätteduktiga på att blogga... Eller åtminstone jag.... Hah.... Men det finns faktiskt annat att göra än att skriva ut sitt liv på internet. ;) Jag kommer säkert att blogga aktivare sen på hösten OM jag slipper in på YA hästskötare. För då vill ju alla kompisar (och kanske annat folk?) veta hur det går för mig eftersom jag tänker bo på internat ;)
Har ni glömt denna eller varför har bara 3st anmält sig?? LÄNK

Idag kommer Annuli hem :) Om ni ville veta.

Åååh, om man skulle få ha en häst...


//Jennuli

Kommentarer
Postat av: MEPS

KLART vi vill evt va du gör för fuffens på internate MUAHHAHAHA >:D kom ihåg ti bjud mig på inflyttningsfesten ;)

2012-03-04 @ 19:31:43
URL: http://happiface.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0