Vi börjar på nytt :)

Just nu så tar Jen bort alla inlägg och vi ska börja om vår blogg på nytt
Vi har haft denna blogg sedan 23 oktober 2010, haft ca 304 inlägg. Vissa perioder var vi riktigt aktiva och vissa skrev vi inte på flera månader.

Vi ska alltså börja om från början så då är de väll dags att säga hej!
Jag hetar då Marianne men på denna blogg så kallas jag Annuli eller Ann



Jag är då 15 år, 16 i sommar.
bor i Korsholm i Finland.
Jag gillar att fotografera, rida, rita, spela sims 3, vara med vänner, och en massa annat som jag inte kommer på nu :P
Har också en egen blogg: http://Annuli.blogg.se besök gärna den :)
Nu ska jag låta Jen skriv lite om sig själv ;)


Jag heter Jennifer men kallas Jen eller Jennuli. Kommer att använda Jennuli här :) Jag är 16 år och fyller 17 år i höst. Oj hjälp! ;D

Jennuli 14 år vid Bergö

Jag bor ungefär på samma ställe som Annuli. ;) Jag älskar hästar och kaniner. Gillar att rida, sitta vid datorn, rita, läsa, spela sims 3 m.m.
Går i samma klass som Annuli, alltså 9:an, fast jag är nästan ett år äldre än henne.
Har också en egen blogg (www.jennulisblogg.blogg.se) men jag bloggar bara på denna just nu. :) Jobbig med 2 bloggar. ;)





En bild från i somras, härliga tider. Denna bild är en av de bästa normala bilden av oss själva :')
Ha de super
//Jan&Ann

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0