''Vinnaren'' av min minitävling

Är Meps.






Rätt svar var ett ishockey mål :) Vinnaren av min minitävling var Meps eftersom ingen annan kommenterade. Men man kan inte riktigt skriva vinnare eftersom hon var med då jag fotade bilden ;)

Men Meps kan nog få sina länkar också men allihopa i detta inlägg. ;) Vinnaren är alltså Meps.

Nu tar vi PAUS med de här småtävlingarna eftersom ni inte kommenterar och gissar. Men jag och Annuli håller på med en ny tävling åt er ;) Den kanske inte blir klar idag men nog någongång denna vecka. :)

//Jennuli


Kommentarer
Postat av: MEPS

jag kommenterar och gissar ju?!?!?!? alla andra e för lata bara xD

2012-02-20 @ 19:52:17
URL: http://happiface.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0