"tacopaj eller printer?"

Jag har på webcam nu med Jen, hon gick ut för att mata fläckis men ja.
"Jag vill göra ett inlägg, vet inte vad jag ska skriva" Kollade senast tagna foton.
"Okej ska jag skriva om en takopaj eller om en printer?" Sen böt vi samtals ämne och babblade om mina öron som jag kan vicka på.
"Jag tror jag skriver om tacopajen"
Jen: "Du kan ju skriva om dina öron"
HÄHÄHÄ OKEJJ

Alltså jag orkar inte ta nå bilder men mina öron är ganska stora och står ut när man har upp håret (villket som stör) Sen har jag tjocka öron snibbar och jag kan inte använda örhängen mera. Förr hadd jag men de to så sjukt och blod bara rann när jag satt in örhängen, så har slutat helt nu. Sen så kan jag vicka på dem. Har inte riktigt lärt mig att flyga än, men den dagen kommer säkert någon gång och då kommer jag att vara en människo form av dumbo.


Kan visa tacopajen och printer någon annan gång :D
Ha de super
//AnnuliE

Kommentarer
Postat av: Julia ♥

Hej!

Jag och mina kompisar har precis startat en ny blogg och tänkte också ha en dagens blogg så att vi kommer igån. Det skulle vara jättekul om du var med och tävlade! Du kan läsa mer här --> http://treschiicas.blogg.se/2012/february/dagens-blogg.html



Tack i förhand! ♥

2012-02-19 @ 19:39:49
URL: http://treschiicas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0