Idag

Ojoj. Det här har varit en RANDOM dag. Skolan var helt trööög och jobbig. Sedan kommer Annuli hit på kvällen och vi sku gå till Sale, blogga tillsammans och spela sims. Vi gjorde lite av varje. Lite föör lite av varje.. Nåja, får ta igen de saker som lämna på hälft en annan dag ;)

Nu är det fredag kväll. Alla är nöjda och glada och är hemma och myser med familjen/kompisarna/pojkvännen/flickvännen. ;) Hehe. Själv ska jag snart krypa ner i min one-piece och ha videosamtal me Annuli så fort hon loggar in.

Haha, misslyckad bild på min one-piece ;)

Ha en fortsatt bra kväll!! :)

Kommentarer
Postat av: ▲ Mohammedi's™

HEJ! ;) Det är så att jag har en sjukt stor tävling på min

blogg och jag älskar när folk är med och det är alltid kul om fler är med. Och det skulle vara

KANON OCH ROLIGT om du ville också tävla, det är busenkelt ( man vinner en valfri vara, som tex klockor, smycken, kläder, saker , iphone sakl osv.. :



KLICKA: http://mohammedis.se/2012/february/vinn-300-presentkort-fran-runnsseerikasga.html#comment

MASSA KRAMAR FRÅN MIG TILL DIG!

2012-02-10 @ 21:57:26
URL: http://mohammedis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0