Jennuli är bäst!!!!

Jag ha inte sagt de men min sims 3 djurliv faila såde poff och sen mitt i allt avinstalerades, igen POFF?! D: Sen så söker man pappret med koden på för att instalera de  igen. Man hittar alla andra papper och fodraler till mina sims, även till 1:an och 2:an. men just de där lilla pappret. Sen familjerna man har jobbat riktigt mycke med. Sen ska man till mommo och moffa på torsdag och vara där tills söndag, när föräldrarna ska till Sverige. Där de bor finns de inget internett och helt tråkigt. Man bara äter sig fet på en massa bolla. De bra är ju att mamma och pappa ska inte vara med för då brukar vi kunna ha roligt när inte mamma babblar me mommo hela tiden. Om ni skulle leva i mina situationer skulle ni tänka att de är jobbit att få lite uppmärksamhet.

Meeen, vad har Jennuli med de här att göra? Joo, hon har ju sims3 djurliv då och då har hon en kod. Bara försäkerhets skull testar vi med hennes kod med min skiva. Kan ni förstå, de gick och nu är jag över lycklig :D


Lilla gumman ♥



Jen, sims3 och nyan cat. Finns de någon bättre kombination?? :D



Bara för att retas :D

God natt och ha de riktigt priiima skinka
//Annuli

Kommentarer
Postat av: Emilia

Hej! Jag har ett åsikts inlägg i bloggen, kika gärna in och säg vad du tycker ;)

KRAM<3

2012-02-28 @ 12:08:52
URL: http://emilialarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0