Hemma

.. från en awsome kväll i pulkbacken ;D Hihi, en av mina kompisar skickade ett meddelande åt mig och fråga vad jag sku göra ikväll. Jag bara; inget. Och så frågade hon om jag ville komma med och åka pulka. Jag skicka tillbaka: Jåå ^^
Så då for jag iväg till den plats där vi sku samlas och sen gick vi allihopa (vi var ganska många eftersom det var Öppet Hus) Och vid backen var det mörkt eftersom den var inne i skogen. :) Det enda ljus vi hade var från några hus i närheten, några ficklampor och en brasa. Så där fjollade vi i 3 timmar :D De som var där var allt mellan 11-20 år sku jag gissa :) Haha, men roligt var det! :D


Kom ihåg min lilla tävling! Vad föreställer bilden? Vinn en fet länk i 3 av mina inlägg. Tävlingen avslutas på söndag.
Förra vinnaren: www.neea.webblogg.se
//Jennuli

Kommentarer
Postat av: MEPS

PULKA!!! :D :D :D <3 vi måst ta e pulka daa vi å nångång! Ja e såå sugen på att åka pulka mohahaha man blir aldir för stor för det!

2012-02-19 @ 12:04:57
URL: http://happiface.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0