Hejj :D

Hade ni en bra vändag igår? Hoppas det! :)

Uppdateringen har ju inte varit den bästa nu på sistone ;) Men jag ska väl fara iväg till Annuli i helgen endera på fredag eller söndag. Skoj :) Då kommer det uppdatering!

Och igen sa något negativt om min lilla minitävling! Förra vinnaren var ju www.neea.webblogg.se!
Hoppas att ni inte har glömt henne? ;) Hihi, men här får ni en till bild att bita i!



Hmm? Vad kan då detta vara?
Samma regler som förra gången; Vinnaren får en fet länk av mig i 3 av mina inlägg. Är det blera som gissar rätt så lottar jag. Tävlingen avslutas på söndag klockan 15:00.

Lycka till!

//Jennuli

Kommentarer
Postat av: MEPS

JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAG VEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!!! :D :D :D får ja giss ändå??? :))) de e en del av målet vid rinkken! :D

2012-02-16 @ 14:59:34
URL: http://happiface.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0