God morgon på er :)

Idag har lilla Fnati vaknat tidigt :P
Men mamma kom upp med medicinerna, för nu denna period när man har haft lite jobbiga magproblem och tar in extra mediciner så är det för mamma ännu viktigare att ta medicinerna samma tid varge morgon och samma tid varge kväll. Jag hoppas värklign inte att hon fortsätter så här nu över hela sportlovet -.-'

Ja, hos oss i Finland är det ju sprotlov nu. Mormor och morfar, mina faddrar +kusin ska komma till oss idag och fira mamma. Och nu blöder jag näsablod, rött och fint ._.



Tårta från arkivet, vi kommer ändå äta torta idag så.
Mamma gjorde även en riktigt stor tacopaj i går som ska bli upp äten idag ;)

Ha så trevlig dag
+nästa helg kommer jag inte kunna vara vid datorn, vi "ungar" ska till mommo och moffa när mamma och pappa ska till Sverige

//AnnuliE

Kommentarer
Postat av: MEPS

var var du igår? det var tomt utan dej! :)

2012-02-25 @ 17:49:00
URL: http://happiface.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0