Dagens fjollbilder

Dagens fjollbilder:

Annuli i trappan!!

Vet inte om hon vill vara med här så jag ritade ett smailifejs ;) Men jag har nog originalbilden sparad också.

Samma här.

Fängelse? Nepp, skolan..

Haha. Syns de att det är en lampa? Nåå klaart dee ;)

Idag då vi sku fara hem med bussarna så vila inte min(jennulis) kamera sammarbeta med mig. Jag bara: ''Neeeej, int får du dö än!!'' Hehe, men den lever nu igen :D

//Jennuli & Annuli
(dehär bilderna är från några ställen i skolan där det ''inte finns'' nå färger. Resten av skolan är nog ganska färgglad ;))

Kommentarer
Postat av: MEPS

*girl look at that body, i work out, im sexy and I know it!" borda spelass i bakgrunden då man ser på de där bilderna xD



eran blogg e SÅHE myki roligare att läs då ni har myki bilder som int e från google :D

2012-02-08 @ 18:48:17
URL: http://happiface.webblogg.se/
Postat av: nanna

haha på första bildin börja ja funder : var e hede ?

hahahahaha xD

2012-02-09 @ 15:36:56
URL: http://iwillbreathing.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0