Hej å välkommen till VÅR nya blogg!

He som jag menar med vår är att vi är 2 tjejer som delar på denna blogg :D
Jag kan nu presentera mig lite så får min kompis göra det i ett annat inlägg :D

Namn: Jennifer men kallas Jen
Ålder: Snart 15
Intressen: Vara vid datorn, me min kanin, rida, rita, läsa m.m.
Favoritdjur: Hästar, kaniner och andra djur
Kompisar: Ganska många men jag är mest med Anne, Nea & Meps.

Ööö, finns det mera som ni vill veta om mig så kommentera!
Hoppas ni kommer att gilla denna blogg :D Den kommer kanske att 
uppdateras ganska ofta eftersom vi är 2 bloggare. :)
Jag kommer väl mest att blogga om min tråkiga vardag, underbara djur,
onödiga skolan m.m. ;)
Finns det annat ni vill läsa om eller något som vi kan förbättra så lämna en
kommentar efter er ;D

Vi ses! //Jen ♥

Kommentarer
Postat av: nicole

du glömd mitt namn :(

2010-10-25 @ 16:00:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0